Alla inlägg under februari 2014

Av linda - 13 februari 2014 20:40

Så trött och arg på mycket! Orkar inte med all ilska jag har inom mig, över allt som är runt mig just nu. Vänner som högger en i ryggen, något enormt när man inte gjort annat än och ställa upp. Saker i de privata som är jobbigt en telefon som kraschar mitt i allt. Ja är bara extremt mycket, så känner mig bara så ilsken och kluven. Blir undan skjuten ofta när de ska hända saker. Sett fram i mot en sak, och nu blir de inte så får man höra för dom andra har bestämnt att de bara ska va grabbarna. Kul två helger på raken som kommer bli och sitta själv hemma. Fy fan va kul!!! Så trött på saker. I denna stund har jag bara dragit mig undan och behöver få va för mig själv. Hård rock i lurarna och vill bara få ur mig skiten. Ut och springa så fort och långt de bara går. Har aggritions problem sen jag va yngre men som jag lärt mig att handskas med. Men kan lätt bli irriterad och jag skäms inte över att va öppen om att jag har aggritions problem. Jag är den jag är och jag har lärt mig att jobba med det. Sen finns det dom som göra allt för att provocera upp det hur man nu kan vilja de och se mig bli riktigt arg. Bara idioter enligt mig. Men ikväll känner jag mig mest bara så kluven arg och besviken på saker. Får bli på med skorna och ut och springa. Träningen har blivit en del för mig att handskas med saker när jag känner saker inom mig som jag behöver få ut.
Känner iaf att jag kunde haft en bättre kväll, men är för mycket som händer i mitt liv nu och det gör mig frustrerad. Folk tar för mycket av min energi!!!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards