Alla inlägg under oktober 2013

Av linda - 25 oktober 2013 17:14

FY FAAAAAAANNNN vad jag är trött på folk!!!! Jävla idioter de finns, kan ju bara fara nån stanns. Noll respekt och så egoistiska så de finns inte. Vet inte om jag ska skratta ellet gråta? Men förbannad så jag kokar, kan folk verkligen göra mig!!! Slut på energi idag! och ändå finns de dom, som bara slukar mer av den. Hur mycket ska man behöva ta igentligen? visa vill jag verkligen bara be fara åt helvete!!! Och inte är de slut på jobb veckan än heller. Lär va kaos imorgon när de är löne helg!! Va kaos redan idag, så lär va slut imorgon. och på de ska man ha fest hemma. Så kommer väl bara vara stress imorgon.

Jag är pisst!!!!

Av linda - 19 oktober 2013 23:44

Så trött på människor i mitt liv! Trött på lögner, folk som går bakom ryggen. Och tror man är en idiot som aldrig får reda på nått, som bara sviker hela tiden och sårar. Så jävla trött på sånt folk i mitt liv! Fått tagit den skiten hela mitt liv, både från vänner och pojkvänner. Som säger imot sig själva och gör saker mot en, fast man tagit upp saker så många gånger. Och ändå aldrig går in och är respektlös mot en. Trött på och känna denna jävla känsla som så många andra gånger! Vuxna och kan inte ens respektera och bete sig rätt. Va bara tvungen och få ur mig! För trött på folk runt mig, som sårar och får en besviken och ledsen om och om igen. Jävla skit kväll fy fan patetiska idioter de finns. Som verkligen inte är värd min tid och energi, ger fingret till såna som dom. Klarar mig fan bra utan!!!! Jag är värd bättre!!!

Av linda - 14 oktober 2013 09:49

Dagarna och veckorna går allt för fort och helgen ännu fortare. Har inte blivit och gjort mycket i helgen, jobba som vanligt i lördags. Och igår låg jag på soffan hela dagen och bara varva ner. Andningen är fortfarande inte bra och går upp och ner hela tiden. Är extremt jobbigt och fattar inte varför jag blivit så här, känns som kroppen säger ifrån och som att man håller på och gå in i väggen nästan. Blir snart iallafall att åka iväg och jobba som vanligt, men just nu känner jag att jag verkligen skulle behöva några dagar ledigt. Och bara vara hemma och låta kroppen vila för den strejkar verkligen. Hoppas alla har en bra måndag min kunde va lite bättre känner jag.

Av linda - 9 oktober 2013 21:43

Varit en del dom senaste dagarna, senaste inlägget jag skrev i måndags så va de allt annat än bra. Då jag hade svårt med andningen helt plötsligt. Har gått några dagar efter det och är lite bättre men kommer lite från och till. Vad problemet verkar komma av,är förkylning och smått allergi. Då de fortfarande är väldigt varmt ute, för och vara oktober och många känner fortfarande av allergi. Aldrig varit med om detta förut så lite orolig över vad som är fel har man ju varit. Men verkar nu iallafall gå framåt, är inte lika skarpt som förut så är skönt. Idag är de onsdag och som vanligt har de varit träning ikväll! har varit med men fått känna efter lite, hur de kännts och fått ta de lite lugnare idag. Är väldigt trött hela tiden nu, men är väl för att kroppen fått jobba så med andningen några dagar. Ska nu iallafall bara lägga mig på soffan och ta det lungt en stund, får nog bli skapligt tidigt i säng ikväll för är helt mör i huvudet. Hoppas ni alla har en bra onsdag kväll!

Mamma syrran och jag på speedway i sommras. Glad att jag har er två älskar er!

Av linda - 7 oktober 2013 21:16

Gick upp i morse som vilken vanlig arbetsdag jag alltid har. Börja koka kaffe, och kände mig lite spänd i ryggen som jag ibland gör men inget märkvärdigt. Tar en värktablett och sätter mig framför tvn med värmedynan och dricker kaffe. Gör mig i ordning som vanligt och går till jobbet, ringer en vän som jag alltid gör på vägen och pratar en stund. Känner mig smått andfådd som jag kan göra när jag är förkyld. Tänker inge mer på det, pratar klart och går in på jobbet. Redan under första timmen känner jag att andningen blivit värre, börjar få hjärtklappning och svettas och känner kroppen jobbar väldigt mycket. Konstiga kramper i magen jag inte haft förut och gör ont på ett konstigt sätt i ryggen. Jag som är van och ha ont känner mig kropp rätt väl och detta är inget jag känner igen. Andningen blir ännu mer jobbig ju mer tiden går, börjar små flåsa och märker de blir jobbigt och prata tillslut. Säger till min chef att något känns fel kroppen säger ifrån och vet inte va det är. Han säger han märker att nått är fel och inte på de sättet de brukar vara när de gäller min kropp och smärtor. Säger åt mig att sluta och jag går och byter om, ringer min mamma och hon börjar prata som vanligt då jag pratade med henne på morgonen och sa jag skulle ringa när jag slutat. Avbryter henne och säger mamma kan du hämta mig? och hon säger ok har du ont igen. Jag svara tung i andningen ja de har jag men har svårt med andningen med nått känns fel. Ok säger hon jag åker direkt. Undet tiden slänger jag iväg ett sms till min sambo och berättar, och han ringer upp direkt från jobbet som inte får ringa under arbetstid och är uppstressad och orolig och har smått panik över de jag skrivit. Frågar hur jag mår och han hör på mig när jag pratar att de är jobbigt. Säger jag ska avvakta lite och mamma är påväg. Kommer hem med mamma och lägger mig på värmedyna och hon stannar en stund känns fortfarande tungt men försöker slappna av och konstigt nog så har jag inte panik utan är hur lugn som helst. Tillslut börja de släppa så pass mycket så de inte kändes jobbigt och mamma åkte hem. Har fortfarande ingen förklaring på varför min kropp sa ifrån på de sättet och vad som skapa det. Fortfarande inte helt undra och små ont i magen men annars mår jag helt ok igen. En dag som va nära på att sluta på sjukhuset med andnings besvär och svår andning. Så fick jag börja första dagen på denna vecka. Lite otäckt va de ändå måste jag säga. Så nu ligger jag i sängen och tar de lugnt och ska kolla på en film och få min kropp och varva ner. Och en sambo som ligger i sofdan och sover.

Älskade mamma vad skulle jag göra utan dig ?

Av linda - 2 oktober 2013 22:30

Varit en lång och tankspridd dag idag! onsdag och som alltid denna dag, har jag haft träning ikväll. Ryggen har hållt i sig, men släppte en del efter träningen så va skönt. Nu sitter man och slappar i soffan och glor på tv! Vart även sugen på att göra mig en god hallon shake, såg jag hade allt hemma till det. Så nu sitter man och smuttar på en sån, så himla gott så får jag i mig vitaminer på samma gång. Kan behövas så trött som jag är hela tiden. Får se när man lyckas somna ikväll då? Har haft svårt och sova dom senaste kvällarna, så har blivit sent innan man somnat. Ne försöka varva ner lite nu! Trevlig kväll på er där ute!

Mumsigt som fan kan jag säga! Hallon shake

Av linda - 1 oktober 2013 20:07

Varit några jobbiga dagar med ond kropp och mycket tankar! Saker runt mig som gör mig ledsen, personer som tjafsar som tar min energi, spyr ur sig saker och som inte förstår vad jag går igenom. Med både hälsa och tankar. Saker som sårar mer än andra tror, är människa jag med även om de inte verkar så men jag blir fan sårad riktig sårad. Och de värsta är nog när personer inte ens kan säga förlåt för det dom slänger ur sig, och man blir behandlad som att man vore skräp och som kan ta vad som helst med alla hårda ord. Har i två dagar nu varit så extremt ledsen så tårarna rinner, och känner mig väldigt ensam fast jag inte är det. Men människor som sårar en kan verkligen få en och känna sig ensam och oälskad. Jag försöker bita ihop och inte ta åt mig och vara stark, men ibland är det svårt. Med musik i öronen och känslan av och känna sig så sårad och kluven så rinner tårarna just nu. Kan inte hålla all skit inom mig längre! Och med all stress plus annat som varit under en tid, så orkar jag verkligen inte vara stark längre. Allt bara kommer ut nu och de är jobbigt! Hoppas verkligen på att en dag ögonen ska gå upp för visa och förstå hur mycket allt har sårat en. Jag önskar det iallafall!!!!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards