Direktlänk till inlägg 9 oktober 2013

trött i kropp och huvud!

Av linda - 9 oktober 2013 21:43

Varit en del dom senaste dagarna, senaste inlägget jag skrev i måndags så va de allt annat än bra. Då jag hade svårt med andningen helt plötsligt. Har gått några dagar efter det och är lite bättre men kommer lite från och till. Vad problemet verkar komma av,är förkylning och smått allergi. Då de fortfarande är väldigt varmt ute, för och vara oktober och många känner fortfarande av allergi. Aldrig varit med om detta förut så lite orolig över vad som är fel har man ju varit. Men verkar nu iallafall gå framåt, är inte lika skarpt som förut så är skönt. Idag är de onsdag och som vanligt har de varit träning ikväll! har varit med men fått känna efter lite, hur de kännts och fått ta de lite lugnare idag. Är väldigt trött hela tiden nu, men är väl för att kroppen fått jobba så med andningen några dagar. Ska nu iallafall bara lägga mig på soffan och ta det lungt en stund, får nog bli skapligt tidigt i säng ikväll för är helt mör i huvudet. Hoppas ni alla har en bra onsdag kväll!

Mamma syrran och jag på speedway i sommras. Glad att jag har er två älskar er!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av linda - 11 mars 2014 23:19

Snart en månad sen redan, sen jag skrev sist. Blir jag lätt glömmer bort bloggen, har även som vanligt varit mycket sista tiden. Dragit mig undan en del pågrund av mycket sista tiden, men inget allvarligt utan bara kännt för att varit för mig själv. ...

Av linda - 13 februari 2014 20:40


Så trött och arg på mycket! Orkar inte med all ilska jag har inom mig, över allt som är runt mig just nu. Vänner som högger en i ryggen, något enormt när man inte gjort annat än och ställa upp. Saker i de privata som är jobbigt en telefon som krascha...

Av linda - 11 januari 2014 00:00


Så mycket med allt just nu! Miljoner tankar och allt som bara går. Mycket jag gått igenom med både min hälsa och privat, speciellt de sista året som varit. Mycket jag blivit ledsen över människor runt mig som sårat gjort en besviken, och satt en kniv...

Av linda - 9 januari 2014 12:27


Det jag gick igenom i sommras, har ännu en gång smygit sig på. Ett rent helvete med smärtor, som jag inte vill gå igenom igen. Vet inte varför det kommit tillbaka? Men vart uppehåll med träningen några veckor då terminen va slut. Och börja igår igen ...

Av linda - 6 januari 2014 02:20


I morgon är det röd dag, eller idag om man ska gå efter klockan. Och jag är faktiskt ledig från jobbet! Är rätt skönt då jag inte kan sova. För mycket skit i huvudet som går, och en rygg som börjat bråka igen. Inte skrivit på länge som vanligt! varit...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards