Direktlänk till inlägg 9 januari 2014

ett helvete!

Av linda - 9 januari 2014 12:27

Det jag gick igenom i sommras, har ännu en gång smygit sig på. Ett rent helvete med smärtor, som jag inte vill gå igenom igen. Vet inte varför det kommit tillbaka? Men vart uppehåll med träningen några veckor då terminen va slut. Och börja igår igen men klara inte länge, innan jag nästan föll ihop i smärtor. Haft låsning i nacken med nån vecka som skapat huvudvärk, så vet inte om de har triggat upp ryggen med. Tar något enormt på psyket klarar inte av och va stark med detta igen. Tystlåten insolerar mig själv, och plågas i smärtor konstant hela dagarna nästan. Gick ner mycket i vikt när jag va dålig i sommras, pågrund av att smärtorna va så uthärdliga så jag kräktes pågrund av de. Och tagit mig så länge att komma upp i vikt igen, och nu när jag väl lyckats göra de, så har jag nu för smärtorna börjat kräkas igen och kan knappt äta för jag har ont. Har bokat tid hos naprapaten så hoppas de går och fixa till för jag bryts ner totalt just nu av skiten. Rehabiliteringen tar tid och nu har de blivit återfall! får jag räkna med, men är jävligt tufft. Börjar simma nu som en del av träning jag får göra och sen har dansen med. Hoppas detta kan fixas nu, så jag kan fortsätta träna och stärka min kropp. Och kan få ha ett liv utan smärtor, och få mitt liv tillbaka. Blir påmind om vad jag fick stå ut med för 6 månader sen, och jag fixar inte de en gång till jag klarar inte stå upp med de och vara stark. Jag är slut som människa efter dessa dagar, både fysiskt och psykiskt! Vill bara ge upp just nu!

Sliten och helt slut efter dessa dagar med konstant smärta. Kroppen jobbar hela tiden, och knappt sömn på nätterna, för jag vaknar hela tiden av att jag har kraftiga smärtor.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av linda - 11 mars 2014 23:19

Snart en månad sen redan, sen jag skrev sist. Blir jag lätt glömmer bort bloggen, har även som vanligt varit mycket sista tiden. Dragit mig undan en del pågrund av mycket sista tiden, men inget allvarligt utan bara kännt för att varit för mig själv. ...

Av linda - 13 februari 2014 20:40


Så trött och arg på mycket! Orkar inte med all ilska jag har inom mig, över allt som är runt mig just nu. Vänner som högger en i ryggen, något enormt när man inte gjort annat än och ställa upp. Saker i de privata som är jobbigt en telefon som krascha...

Av linda - 11 januari 2014 00:00


Så mycket med allt just nu! Miljoner tankar och allt som bara går. Mycket jag gått igenom med både min hälsa och privat, speciellt de sista året som varit. Mycket jag blivit ledsen över människor runt mig som sårat gjort en besviken, och satt en kniv...

Av linda - 6 januari 2014 02:20


I morgon är det röd dag, eller idag om man ska gå efter klockan. Och jag är faktiskt ledig från jobbet! Är rätt skönt då jag inte kan sova. För mycket skit i huvudet som går, och en rygg som börjat bråka igen. Inte skrivit på länge som vanligt! varit...

Av linda - 9 december 2013 22:55


Inte varit inne och skrivit på jätte länge! Varit mycket som hänt privat, och jag har väl inte mått hundra bra av det. Men är saker som hänt, som jag inte kan gå in på här i bloggen. Tar en dag i taget och försöker jobba på saker och ting. För övrigt...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards