Alla inlägg under november 2013

Av linda - 8 november 2013 09:38

För första gången på länge, så kan jag
säga att efter arbets passet idag så tar jag helg. Tagit ledigt imorgon då min svärmor ska gifta sig. Känns lite konstigt faktiskt, att va ledig i morgon när man är van och jobba varje lördag. Men ska bli lite skönt och va ledig i morgon ändå, men kommer vara fullt upp iallafall. Då jag ska fixa hår och make på svärmor, så blir upp tidigt ändå men kul ska de bli. Snart äta lite frukost, och sen iväg mot jobbet. Trevlig fredag på er alla, och trevlig helg!

Av linda - 5 november 2013 22:35

Va ett tag sen jag skrev nu! Varit fullt upp med jobbet, och sen har jag inte mått så bra sist tiden. Kännt mig mycket nerstämd och tillbaka dragen. Ja inte mått så bra helt enkelt! Mycket tankar i huvudet, och bara kännt mig ledsen. Känner mig nerstämd idag med, och bara tom jobbigt när man får en sån här period. Har inte gjort mycket idag, bara fixat hemma och hållt på och tvätta, sen jag kom hem från jobbet. Tänkte jag va tvungen och skriva nått iallafall, då de va ett tag sen. Känner bara för och va själv just nu, så får bli sängen och kolla på nån serien när jag hämtat upp tvätten. Måste ner och hämta den nu. Imorgon blir de iallafall umgås med mamma och syrran innan träningen. Och ska faktiskt bli skönt och få umgås med syrran en stund imorgon, känns att det behövs. Natti på er därute!

Love from me!!! <3

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards