Direktlänk till inlägg 19 oktober 2013

ska man säga???

Av linda - 19 oktober 2013 23:44

Så trött på människor i mitt liv! Trött på lögner, folk som går bakom ryggen. Och tror man är en idiot som aldrig får reda på nått, som bara sviker hela tiden och sårar. Så jävla trött på sånt folk i mitt liv! Fått tagit den skiten hela mitt liv, både från vänner och pojkvänner. Som säger imot sig själva och gör saker mot en, fast man tagit upp saker så många gånger. Och ändå aldrig går in och är respektlös mot en. Trött på och känna denna jävla känsla som så många andra gånger! Vuxna och kan inte ens respektera och bete sig rätt. Va bara tvungen och få ur mig! För trött på folk runt mig, som sårar och får en besviken och ledsen om och om igen. Jävla skit kväll fy fan patetiska idioter de finns. Som verkligen inte är värd min tid och energi, ger fingret till såna som dom. Klarar mig fan bra utan!!!! Jag är värd bättre!!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av linda - 11 mars 2014 23:19

Snart en månad sen redan, sen jag skrev sist. Blir jag lätt glömmer bort bloggen, har även som vanligt varit mycket sista tiden. Dragit mig undan en del pågrund av mycket sista tiden, men inget allvarligt utan bara kännt för att varit för mig själv. ...

Av linda - 13 februari 2014 20:40


Så trött och arg på mycket! Orkar inte med all ilska jag har inom mig, över allt som är runt mig just nu. Vänner som högger en i ryggen, något enormt när man inte gjort annat än och ställa upp. Saker i de privata som är jobbigt en telefon som krascha...

Av linda - 11 januari 2014 00:00


Så mycket med allt just nu! Miljoner tankar och allt som bara går. Mycket jag gått igenom med både min hälsa och privat, speciellt de sista året som varit. Mycket jag blivit ledsen över människor runt mig som sårat gjort en besviken, och satt en kniv...

Av linda - 9 januari 2014 12:27


Det jag gick igenom i sommras, har ännu en gång smygit sig på. Ett rent helvete med smärtor, som jag inte vill gå igenom igen. Vet inte varför det kommit tillbaka? Men vart uppehåll med träningen några veckor då terminen va slut. Och börja igår igen ...

Av linda - 6 januari 2014 02:20


I morgon är det röd dag, eller idag om man ska gå efter klockan. Och jag är faktiskt ledig från jobbet! Är rätt skönt då jag inte kan sova. För mycket skit i huvudet som går, och en rygg som börjat bråka igen. Inte skrivit på länge som vanligt! varit...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards